Incoterms

INCOTERMS 2020:
Incoterms (Denumirea oficială „Incoterms 2020”) este standardul la nivel mondial pentru comerțul internațional. Aceste condiții se referă la responsabilitatea pentru bunurile atât cumpărător și vânzător în diferitele etape ale procesul de transport. Incoterms sunt la nivel mondial acceptate și utilizate de către guverne, Autoritățile judiciare și comercianți în tranzacțiile comerciale internaționale. Pe oferta / comanda, veți găsi ceea ce este aplicabil Incoterm.

EXW Ex funcționează

  • The vânzător / exportator pune mărfurile la dispoziția cumpărătorului în propriul depozit și răspunde numai de ambalarea mărfii.
  • The cumpărător / importator prin urmare, suportă toate costurile și responsabilitățile din momentul în care mărfurile traversează depozitul înainte de încărcare. Asigurarea nu este obligatorie, dar în cazul în care este necesară, aceasta ar fi încheiată de către cumpărător deoarece suportă riscul.

Acest Incoterm nu trebuie utilizat dacă vânzătorul predă mărfurile în altă parte decât în ​​propriile spații.

Transportator gratuit FCA

  • The vânzător livrează mărfurile într-un loc convenit și suportă costurile și riscurile până la punctul de livrare a mărfurilor respective la locul convenit, inclusiv costul autorizării la export. Vânzătorul este responsabil pentru transportul vamal și exportul vamal, cu excepția cazului în care locul desemnat este sediul vânzătorului (Depozitul FCA), caz în care mărfurile sunt livrate acolo și încărcate pe mijloacele de transport aranjate de cumpărător pe cheltuiala cumpărătorului.
  • The cumpărător suportă costurile de la încărcare la bord până la descărcare, inclusiv asigurarea dacă este asigurată, deoarece suportă riscul când mărfurile sunt încărcate în primul mijloc de transport.

Nacela pentru FCA, cu privire la Incoterms 2010, este că în transportul cumpărătorului poate solicita transportatorului său să emită un vânzător de facturi către vânzător cu specificarea „la bord” ca dovadă a livrării mărfurilor, facilitând astfel utilizarea creditelor documentare. Creditul este acordat vânzătorului prin garanție bancară, deși nu sunt parte la contractul de transport.

FAS Free Alături de navă

  • The vânzător livrează mărfurile în portul de încărcare și suportă costurile până la livrare, precum și responsabil pentru procedurile vamale de export.
  • The cumpărător răspunde de încărcarea la bord, depozitare, marfă și alte costuri până la livrare la destinație, inclusiv autorizația de import și asigurarea, dacă este scos, deoarece nu este obligatoriu. Cumpărătorul își asumă, de asemenea, riscul odată ce mărfurile sunt în docul de încărcare înainte de a fi încărcate pe navă.

Acest Incoterm este valabil numai pentru transport și este utilizat în general pentru mărfuri speciale care au cerințe particulare de încărcare, nu de obicei pentru marfă sau containere paletizate.

FOB gratuit la bord

  • The vânzător suportă costurile până când mărfurile sunt încărcate pe navă, moment în care riscurile sunt transferate, precum și responsabilitatea pentru autorizarea exportului și costurile de origine. De asemenea, vânzătorul organizează transportul, deși cumpărătorul suportă costurile.
  • The cumpărător este responsabil pentru costul transportului de marfă, descărcare, eliberarea și livrarea importului la destinație, precum și asigurarea în cazul în care ar trebui să o ia. Transferul riscului are loc atunci când mărfurile sunt la bord.

Acest Incoterm este folosit doar pentru transport. Nu trebuie utilizat pentru mărfurile din containere, deoarece responsabilitatea este transferată atunci când mărfurile sunt încărcate la bordul navei (mărfurile sunt în contact fizic cu puntea navei) iar containerele nu sunt încărcate la intrarea în terminal, prin urmare, dacă mărfurile ar suferi vreo pagubă în interiorul containerului, ar fi foarte greu de stabilit atunci când s-a produs avaria.

Costuri și mărfuri CFR

  • The vânzător este responsabil pentru toate costurile până când mărfurile ajung în portul de destinație, inclusiv autorizația de export, costuri la origine, costuri de marfă și de obicei de descărcare.
  • The cumpărător este responsabil pentru procedurile de import și transportul la destinație. De asemenea, acestea suportă riscurile din momentul în care mărfurile sunt la bord, prin urmare, deși nu este obligatoriu, de obicei, cumpărătorul își încheie asigurarea.

Acest Incoterm este utilizat doar în transportul maritim.

Cost CIF, Asigurare si fret

  • Ca și în cazul CFR vânzător suportă toate costurile până la sosirea în portul de destinație, inclusiv autorizația de export, costuri la origine, marfă și de obicei descărcare. in orice caz, spre deosebire de CFR, vânzătorul trebuie, de asemenea, să asigure asigurarea, chiar dacă riscurile se transferă cumpărătorului odată ce mărfurile sunt încărcate la bord.
  • The cumpărător suportă costurile de import și transport la destinație.

Nou în 2020 versiunea acestui Incoterm este că vânzătorul trebuie să aranjeze o asigurare în conformitate cu prevederile din Clauzele Institutului de marfă (C). Cu alte cuvinte, mărfurile trebuie acoperite până la sosirea lor în portul de destinație. Acest Incoterm este utilizat doar în transportul maritim. Este utilizat pe scară largă deoarece determină valoarea în vamă.

Transport CPT plătit până la

  • The vânzător suportă costurile până la livrarea mărfurilor într-un loc convenit, adică, ei sunt responsabili pentru toate costurile la origine, autorizare la export, transportul principal și de obicei, costuri la destinație.
  • The cumpărător răspunde de procedurile de import și de asigurare, dacă este acordat, deoarece nu este obligatoriu. Riscul este transferat cumpărătorului după ce mărfurile sunt încărcate pe primul mijloc de transport stabilit de vânzător.

Acest Incoterm este valabil pentru orice mijloc de transport.

CIP transport și asigurare plătită To

  • The vânzător suportă costurile până la livrare la un loc convenit la destinație, adică, costurile la origine, autorizare la export, marfă și, de asemenea, asigurare, care este obligatorie.
  • The importator este responsabil pentru eliberarea și livrarea importului la destinație și își asumă riscul atunci când mărfurile sunt încărcate pe primul mijloc de transport.

Ce este nou în acest Incoterm cu privire la Incoterms 2010 se referă din nou la acoperirea asigurării. In aceasta instanta, în afară de a fi obligatoriu, asigurarea trebuie să conțină aceeași acoperire ca cea prevăzută în clauzele Institutului de marfă (A), mărfurile trebuie să fie asigurate până la livrarea lor către transportator la destinație.

DPU Livrat la locul descărcat

  • The vânzător suportă costurile și riscurile care apar la origine, ambalare, Se încarcă, autorizare la export, încărcătură, descărcare la destinație și livrare la punctul convenit.
  • The cumpărător este responsabil pentru procedurile de vămuire a importului.

Acest Incoterm este nou și înlocuiește DAT. In efect, crește opțiunile de livrare, deoarece DAT a declarat că livrarea trebuie să aibă loc la terminal, întrucât cu noul DPU livrarea poate avea loc la un alt loc convenit decât terminalul.

DAP livrat la loc

  • The vânzător suportă toate costurile și riscurile operațiunii, în afară de autorizarea și descărcarea importului la destinație, adică, toate costurile la origine, transport de marfă și interior.
  • The cumpărător este responsabil numai de autorizarea și descărcarea importurilor.

Acest Incoterm este valabil pentru toate mijloacele de transport. Asigurarea nu este obligatorie, dar dacă este scos vânzătorul suportă costul.

DDP achitată drept taxă

  • The vânzător suportă toate costurile și riscurile de la ambalarea și verificarea în depozitele lor până la livrarea la destinația finală, inclusiv autorizația de export și import, marfă și asigurare, dacă este scos.
  • The cumpărător trebuie doar să primească mărfurile și de obicei le descarcă, deși acest lucru poate fi realizat și de vânzător.

Acest Incoterm este exact opusul EXW, vânzătorul suportă toate costurile și riscurile.

eroare: Conținut este protejat !!